Foto123 novice in nasveti

Kako lahko naredimo popravek v že oddanem naročilu oblikovanem preko spleta?

Facebook

Na spletni strani foto123.si ste z oblikovanjem vašega projekta preko spleta oddali naročilo. Po oddanem naročilu ste ugotovili napako v vašem projektu, ki bi jo želeli odpraviti. Tukaj naj opomnemo, da mi v vašem projektu ne moremo delati popravkov, toda lahko vam omogočimo, da to enostavno in hitro naredite sami.
Če je znotraj našega delovnega časa nas prosim takoj pokličite (kontakt najdete tukaj), če pa je zunaj delovnega časa nas o tem obvestite preko e-pošte na info@foto123.si, da vam odklenemo naročilo in vam tako omogočimo, da naredite popravek v vašem obstoječem naročilu ter vam pri tem ne bo potrebno iti ponovno skozi postopek oddaje naročila.

Preko telefona ali e-pošte smo vas obvestili, da smo vam omogočili urejanje vašega že oddanega naročila. Enostavno sledite spodnjim korakom, da naredite popravek.

  • V spletnem brskalniku odprite našo spletno stran www.foto123.si in kliknite zgoraj desno na gumb “Foto123® Creator – Shranjeni projekti – Pregled naročil”
  • Na Creator uporabniških straneh kliknite na Prijava
  • Prijavite se v sitem z vpisom vašega e-naslova in gesla.
  • Po uspešni prijavi kliknite na “Moj račun”.
  • Nato kliknite na “Vaša naročila”.
  • Kliknite na “Nadaljujete z urejanjem” pri vašem oddanem naročilu ter projektu v katerem želite narediti popravek. V kolikor gumb ni na voljo potem pomeni, da naročilo nismo še odklenili za urejanje. Opozorilo: V projektu lahko naredite popravek samo enkrat. Ko projekt enkrat shranite se popravek naročila ponovno prenese in se nato zopet zaklene za urejanje.
  • Vaš projekt se odpre v orodju za oblikovanje. Naredite vse željene popravke in kliknite desno zgoraj na gumb “Dodaj v košarico”
  • Prikaže se povzetek vašega naročila, tako da ponovno kliknite na gumb “Dodaj v košarico”
  • Prikaže se obvestilo, da so bile vaše spremembe posodobljene in s tem ste postopek zaključili. 
    POMEMBNO: Vaše naročilo smo ob tem, ko ste nas obvestili, da želite narediti popravek dali na čakanje, tako da vas prosimo, da nas po narejenem popravku o tem obvestite s klicem ali na e-naslov info@foto123.si, da lahko nadaljujemo s postopkom obdelave vašega naročila.

Upamo, da vam je bi prikaz v pomoč pri popravku vašega  oddanega naročila in se Vam ob tem še enkrat zahvaljujemo, ker uporabljate naše Foto123 storitve.

Tagi:

IZBERI OBLIKO KOLEDARJA