Foto123 novice in nasveti

Foto123 Creator

Kako lahko naredimo popravek v že oddanem naročilu oblikovanem v namiznem programu?

Facebook

Preko programa Foto123® Creator ste oddali naročilo vašega projekta. Po oddanem naročilu ste ugotovili napako v vašem projektu, ki bi jo želeli odpraviti. Tukaj naj opomnemo, da mi v vašem projektu ne moremo delati popravkov, toda lahko vam omogočimo, da to enostavno in hitro naredite sami.
Če je znotraj našega delovnega časa nas prosim takoj pokličite (kontakt najdete tukaj), če pa je zunaj delovnega časa nas o tem obvestite preko e-pošte na info@foto123.si, da vam odklenemo naročilo in vam tako omogočimo, da naredite popravek v vašem obstoječem naročilu ter vam pri tem ne bo potrebno iti ponovno skozi postopek oddaje naročila.

Preko telefona ali e-pošte smo vas obvestili, da smo vam omogočili urejanje vašega že oddanega naročila. Enostavno sledite spodnjim korakom, da naredite popravek.

  • Zaženite naš namizni program Foto123® Creator v sistemu Windows ali Mac in pričakati vas mora obvestilo “Nekatera vaša naročila niso bila dokončana”. Izberite “Preglej naročila”.
  • V nasprotnem primeru, ali če ste obvestilo že zaprli kliknite desno zgoraj na “Košarico”.
  • Prikaže se okno vaše nakupovalne košarice z obvestilom, da imate nepopolna naročila. Kliknite na “Uredi projekt”. 
    V kolikor ne vidite obvestila o nepopolnem naročilu pomeni, da naročilo še nismo odklenili za urejanje, ali pa nimate spletne povezave!
  • Pokaže se vam obvestilo, da je projekt del naročila, ki trenutno poteka. Ker veste, da smo dogovorjeni in čakamo popravek kliknite na “Nadaljuj”.
    Opozorilo: V projektu lahko naredite popravek samo enkrat. Ko projekt enkrat shranite in naložite se popravek naročila ponovno prenese ter se nato zopet zaklene za urejanje.
  • Vaš projekt se odpre v orodju za oblikovanje. Naredite vse željene popravke in kliknite desno zgoraj na gumb “Dokončajte naročilo”
  • Prikaže se obvestilo, da je bi ta projekt že naročen in da se bo ponovno naložilo z isto številko naročila. Kliknite na “Nadaljuj”.
  • Prikaže se obvestilo s splošnimi pogoji s katerimi kliknite, da se strinjate in nato še “Nadaljuj”. Pričel se bo prenos posodobljenega naročila na strežnik.
  • Prikaže se obvestilo, da so bile vaše spremembe posodobljene in prenesene na strežnik. S tem ste postopek zaključili. 
    POMEMBNO: Vaše naročilo smo ob tem, ko ste nas obvestili, da želite narediti popravek dali na čakanje, tako da vas prosimo, da nas po narejenem popravku o tem obvestite s klicem ali na e-naslov info@foto123.si, da lahko nadaljujemo s postopkom obdelave vašega naročila.

Upamo, da vam je bi prikaz v pomoč pri popravku vašega  oddanega naročila in se Vam ob tem še enkrat zahvaljujemo, ker uporabljate naše Foto123 storitve.

Tagi:

IZBERI OBLIKO KOLEDARJA